Service & Support

For å sikre at løsningene fungerer brukervennlig og effektivt har TouchPoint Medical egne serviceteam i hvert enkelt land med spesialkompetanse innenfor selskapets produkter og løsninger. For optimalt utbytte av systemene i levetiden tilbyr vi skreddersydd og effektiv service og support til våre kunder. Vi har lokalt reservedelslager i hvert enkelt land, som sikrer rask levering/bytte av kritiske reservedeler hos kundene ved behov.

Servicedesk

For kunder med serviceavtale tilbyr vi vår servicedesk som ett enkelt kontaktpunkt for å registrere og følge opp henvendelser om support og servicetjenester. Alle henvendelser får et saksnummer, blir kategorisert, prioritert og tilordnes en ansvarlig serviceperson for respons og oppfølging i henhold til gjeldende support- og serviceavtale.

Service

Vårt serviceteam kan overvåke ditt systems ytelse og funksjon via fjerntilkobling, og vil ofte være i stand til å løse support- og servicetjenester direkte, uten å være avhengig av oppmøte hos kunden. Dersom oppmøte på stedet er nødvendig, vil en erfaren og opplært serviceperson vurdere henvendelsen og respondere raskt og effektivt.

Avtaler

Vi tilbyr ulike nivåer av service- og supportavtaler til våre kunder tilpasset den enkelte kundes ønsker, behov og krav med hensyn til tilgjengelighet, responstider og forebyggende vedlikehold. Våre avtaler er basert på og tilpasset nasjonale standarder som Difi o.l.

Ta kontakt for support

Benytt kontaktskjemaet nedenfor for å sende en henvendelse til support.

Service og support

Hvis du er "superbruker" og har en feil eller et teknisk problem du trenger hjelp med så kan du benytte kontaktskjemaet. For best mulig hjelp, gi en så god og detaljert beskrivelse av problemet som mulig.

 

OBS! Ikke legg ved sensitive persondata i meldingene du sender inn!